24 Eylül 2013 Salı

BUTİK KURABİYE


Sevgili arkadaşım Hatice istedi,ben yaptım.Aile dostlarının kızı Karen diş çıkartıyormuş ve o da sürpriz kurabiyeler hazırlatmak istemiş.
Benim için oldukça zor bir geceydi.Çünkü  Zeynebimin doğum günü kurabiyeleri  ile aynı güne yapılması gerekti. Kurabiyeleri bir gün önceden hazırlamış olmam işe yaradı.

Kurabiye tarifini  tekrar yazmama gerek yok,çünkü Zeynebin kurabiye tarifini uyguladım.Buradan  bakabilirsiniz.Hem kuarbiye tarifi hem de kurabiye yapmanın püf noktalarını bulabilirsiniz.



böyle yemesi de çok güzeldi...



En güzel yanı süslemek...Saatlerce uğraşabilirim,ama malesef o kadar vaktim yok..  :(  

Zeynebin kurabiyelerine akşam  9 gibi başladım ve gece 1 de bitti.Onun kurabiyeleri sayıca daha fazla ve oyalayıcıydı.Sonra çiçek kurabiyelere geçtim ve saat 3 dü  bittiğinde.Süsle,   paketle derken ...     Ama değdi ve ben huzurla uyudum..








Kurabiyeler aynı gibi duruyor ama her kurabiyenin üzerinde farklı farklı dekorasyonlar var.İrili ufaklı  çiçekcikler kullandım.Yenilebilir inci taneleri de hoş oldu.

AFİYETLE....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...